Svar del 1

ESTER:
Vad har du för bh storlek? Ehh venne vad den heter
Vad ligger du för nivå i ridningen? Eh det vet jag inte heller med jag rider i en 3-4års(ridning) grupp. Den e enkel men ändå.
Varför har du så amatör-designad blogg? För att jag fixxade en snabb. Ska göra en bättre sen när jag har nya, bättre bilder. Då ska jag lägga lite mer tid på den.
Varför ljuger du? Om vad? Kan inte svara föränn jag vet vad jag ljuger om. ;) Ljuger inte om ngt på bloggen iaf.
En person du saknar från grc? Haha dehär blir en lång lista: Emma, Linnea, Sannie, Ella, Tova, Emma, Lisa, Emma, Erika & massa mer men inte som jag kommer på just nu. Ja jag kände 3st Emmor på lägret ;) O en till Lisa.
En person du absolut intr saknar från grc? som du var ovän med? Nepp. Va inte ovän med någon.

Älskar din blogg! Haha tack ♥
 

De betyder mkt när ni skriver bra frågor, många oxå. Att avsluta med ''Älskar din blogg'' gjorde mig ännu gladare! :D
 /Lisa

Kommentarer
Postat av: Nattis

Vad är din favorit färg?
Vilka är dina favorit hästar?

2013-01-10 @ 13:19:08
URL: http://shettizzar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0