Stallet idag!

Idag blir det stallet. Första lektionen i nya gruppen, venne riktigt vem jag vill ha! Kanske Serenad men både Lowa och Natalia vill ha honom... Jaja nån får det bli! ;) Jag rider kl.15-16, jättesnälla Natalie ska fota mig och Filippa! :) <3 Nu börjar jag ju i ridgruppen med Filippa. Natalia började förra lektionen och Lowa har gått där ganska länge! :) Ridhjälm, säkerhetsväst & ridspö ska packas ner i en kasse. Åker till stallet kl.12 och är där med den bästa, FILIPPA!! Hon ska även filma en liten video där jag sköter Classicer! En läsare bad om de i en tidigare blogg. Har inte hunnit göra de så de får bli de nu då! :)
Fina lilla Promise fick stå för bilden på dehär inlägget ♥
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0