Stallet

Vart i stallet MASSOR. Därför har inte bloggen uppdaterats så mycket... ;/ Men igår va jag och Natalia i stallet! Lowa kunde inte komma så vi fick sköta Oboj & Laban. Det var hur kul som helst! Oboj va jättesnäll förutom att han bet oss i fötterna typ 5ggr! ;D Sen Laban är ju Laban. Allt gick perfa med honom. Vi stannade i stallet till 7 på kvällen. Då gick vi hem till Natalia, då köpte vi även GODIS ♥ o varsin cheeseburgare på McDonalds. Haha. Jag sov där sen. Vi skulle hoppa av bussen men busschafören vägrade stanna!!! Så vi fick gå någon kilometer i kall snö. Då missade vi allafall insläppningen från hagen... :( De va därför vi åkte ganska tidigt. Då när vi kom dit såg vi att Noggishen var sjuk... Han hade problem med magen, åt ingen och bara låg ner. Senare på dagen fick han gå lektion... 2 timmar tror jag de va. Hoppning & bommar. Han kommer inte bli bättre precis.. Pratade med mina kusiner och de kan bli tarmvred av det. :'( ♥ Då går det inte att rädda han då... Bilder från stallet och på Nougat:
 
Kapten ♥
Fina Oboj kom fram till mig när jag ropade ♥
Lilla Promise va lite trött ♥
Haha finisen ;)
Prancer va oxå lite trötter ;)
Lilla Kapten haha
Nogge kom när vi ropade ♥♥♥
Haha fin bild! Noggis ♥
ANVÄND INTE MINA BILDER UTAN TILLSTÅND. ALDRIG UTAN ATT FRÅGA.
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0